Żegocina, dnia 05.11.2017r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE
z dnia 5 listopada 2017 r.
Na podstawie art. 25 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Proboszcz Parafii Żegocina ogłasza
konkurs na wolne stanowisko kierownicze
Kierownik Placówki Wsparcia Dziennego w Żegocinie
I. Nazwa i adres jednostki:
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Mikołaja B. w Żegocinie, 32-731 Żegocina 1
II. Określenie stanowiska:
Kierownik Placówki Wsparcia Dziennego
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1) Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Pełnia władzy rodzicielskiej – kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona.
- Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe na kierunku:
- a) pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub
- b) na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;
- Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
- Co najmniej 3 letni staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo udokumentowane doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną.
2) Wymagania dodatkowe:
- Podstawowa znajomość przepisów prawa w zakresie: kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, wdrażania funduszy UE na lata 2014-2020 (w szczególności 9 Osi Priorytetowej „Region spójny społecznie”, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.1 „Usługi społeczne i zdrowotne w regionie”, Typ projektu: C. Wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020) oraz znajomość przepisów dotyczących zasad funkcjonowania placówek wsparcia dziennego prowadzonych w formie opiekuńczej, specjalistycznej i pracy podwórkowej z dziećmi.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy, kierowania zespołem i współdziałania w zespole.
- Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w placówce o podobnym profilu działalności.
- Prawo jazdy kat. B (mobilność).
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku kierownika Placówki Wsparcia Dziennego:
Do zakresu podstawowych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku kierownika Placówki Wsparcia Dziennego w Żegocinie należy prowadzenie spraw związanych ze statutową działalnością placówki i realizacją Projektu „Nadzieja na lepsze jutro – utworzenie placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży przy parafii w Żegocinie” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Kierownik odpowiadać będzie za właściwe kierowanie i zarządzanie placówką, w tym za realizację zadań przypisanych placówce oraz za prawidłowe wydatkowanie środków finansowo-rzeczowych. Kierownik placówki współpracuje w tym zakresie z koordynatorem projektu oraz osobą ds. księgowości i finansów.
Do zadań kierownika Palcówki Wsparcia Dziennego należeć będzie:
- całościowy nadzór nad realizacją projektu „Nadzieja na lepsze jutro – utworzenie placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży przy parafii w Żegocinie”,
- zarządzanie działaniami projektowymi oraz ustalanie organizacji wewnętrznej placówki,
- kierowanie statutową działalnością placówki zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie m.in: zapewnienie opieki i wychowania dzieciom i młodzieży do 18 roku życia, pomocy w nauce, organizacji czasu wolnego, zabawy, zajęć sportowo-rekreacyjnych i rozwoju zainteresowań, organizację działań animacyjnych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, zajęć prowadzonych w formie specjalistycznej oraz pracy podwórkowej realizowanych w ramach projektu,
- prowadzenie dokumentacji dot. uczestników projektu oraz funkcjonowania placówki, w tym: harmonogramu pracy opiekunów, wolontariuszy oraz specjalistów (psycholog, logopeda, socjoterapeuta, osoba prow. zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, dydaktyczno-wyrównawcze, psychoprofilaktyczne) prowadzących zajęcia z dziećmi i młodzieżą, prowadzenie stałej i systematycznej współpracy z rodzinami dzieci i innymi instytucjami działającymi na rzecz dziecka i jego rodziny,
- opracowanie dokumentów dot. funkcjonowania placówki wsparcia dziennego,
- opracowanie wspólnie z personelem placówki indywidualnych placów wsparcia uczestników z uwzględnieniem diagnozy sytuacji problemowej, potencjału, predyspozycji, potrzeb dziecka i jego rodziny, przy stałej współpracy ze szkołą, Powiatową Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną, podmiotami leczniczymi, GOPS: asystentami rodziny, pracownikami socjalnymi, przedstawicielami zespołów interdyscyplinarnych ds. przemocy w rodzinie i innymi PWD,
- udział w szkoleniach i spotkaniach wewnętrznych, spotkaniach sprawozdawczo – programowych, zespole ds. okresowej oceny sytuacji dziecka, imprezach okazjonalnych dla dzieci i ich rodzin,
- kontrola prawidłowej realizacji harmonogramu działań zgodnie z założeniami projektu,
- bieżący monitoring projektu i nadzór nad zarządzanym budżetem,
- utrzymywanie bieżącego kontaktu z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie jako Instytucją Pośredniczącą,
- identyfikacja obszarów ryzyka oraz ewentualne wdrażanie działań naprawczych,
- nadzór nad administracyjną stroną projektu,
- organizowanie cyklicznych spotkań zespołu zarządzającego – komunikacja w projekcie,
- sporządzanie sprawozdań merytorycznych wymaganych przepisami w zakresie działalności placówki,
- udział w rekrutacji wykonawców projektu oraz kierowanie działaniami związanymi z rekrutacją uczestników projektu,
- dokumentowanie prac i postępów realizowanych zadań,
- nadzór nad działalnością informacyjno-promocyjną projektu i promowanie Europejskiego Funduszu Społecznego,
- udział w czynnościach monitorujących i kontrolnych projektu,
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki (proboszcza parafii) należą do kompetencji kierownika placówki wsparcia dziennego.
V. Informacja o warunkach pracy
- Wymiar czasu pracy – 1/2 etatu (od poniedziałku do piątku w godz. 14.00-18.00);
- Umowa o pracę na czas określony (czas realizacji projektu) do dnia 29.03.2019r. z zastrzeżeniem pkt. IX. ppkt. 4.
- Miejsce pracy – Placówka Wsparcia Dziennego w Żegocinie, 32-731 Żegocina 1.
- Warunki pracy – pracownik zatrudniony na w/w stanowisku wykonywać będzie prace biurowe z obsługą sprzętu przystosowanego do zadań np. monitor ekranowy, urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner), telefon i fax.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
We wrześniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Parafii Żegocina, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy, potwierdzony własnoręcznym podpisem.
- List motywacyjny, potwierdzony własnoręcznym podpisem.
- Kwestionariusz osobowy wraz z podaniem nr telefonu do kontaktu.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz staż pracy.
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015, poz. 2135 ze zm.), potwierdzone własnoręcznym podpisem.
- Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona, potwierdzone własnoręcznym podpisem.
- Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego – oświadczenie o jego wypełnianiu, w przypadku gdy nie ma osób zobowiązanych do alimentacji – oświadczenie, że nie został nałożony obowiązek alimentacyjny, potwierdzone własnoręcznym podpisem.
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, potwierdzone własnoręcznym podpisem.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania placówką opiekuńczo-wychowawczą.
- Inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy, rekomendacje, referencje.
- Kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
Uwaga:
- Treść składanych przez kandydatów oświadczeń musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze.
- Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski.
- Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kancelarii parafialnej Parafii Żegocina, 32-731 Żegocina 1, w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Placówki Wsparcia Dziennego w Żegocinie, w terminie do dnia 20 listopada 2017 roku do godz. 10:00, osobiście lub za pośrednictwem urzędu pocztowego.
- Dla ofert wysłanych pocztą, za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do kancelarii parafialnej Parafii Żegocina, 32-731 Żegocina 1.
- Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.
IX. Informacje dodatkowe
- Postępowanie rekrutacyjne prowadzi Komisja Rekrutacyjna. O terminie i miejscu posiedzenia komisji rekrutacyjnej kandydaci poinformowani zostaną drogą telefoniczną lub w inny skuteczny sposób.
- Oferty niekompletne oraz oferty, które nie spełnią wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, zostaną odrzucone.
- Informacje o wynikach naboru umieszczone zostaną na stronie internetowej Parafii Żegocina.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku kierowniczym lub osób mających nie więcej niż 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym zastrzega się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony (3 miesięcy) z możliwością przedłużenia umowy na czas określony związany z realizacją projektu bez przeprowadzania kolejnego naboru.
- Osoba, której oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe, z Krajowego Rejestru Karnego w terminie 1 miesiąca od daty zatrudnienia.
6. Osoba, której oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązana do dostarczenia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
Do pobrania:
Kwestionariusz osobowy
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, określoną w Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznych programowych Instytucji Zarządzającej RPO 2014-2020.
Proboszcz Parafii Żegocina
ks. Bogusław Pasierb